تماس با ما
09367716064
ایمیل
info@rkhe.ir
ساعات های کاری
8 صبح الی 19

طراحی تبلیغاتی

پوستر

این روزها انواع پوستر تبلیغاتی بر در و دیوارهای شهر دیده می شود. از پوسترهای تبلیغ کالا یا خدمات گرفته تا پوسترهایی که برای شرکت در انتخابات نماینده ها طراحی می شود، همگی حامل پیام ویژه ای هستند. اساسا وقتی بخواهید پیامی را به مخاطب هدف انتقال دهید ساده ترین راه طراحی پوستر تبلیغاتی است. به این ترتیب در دید مستقیم مخاطب قرار دهید و به بهترین شکل دیده خواهید شد.نقش پوستر در تبلیغات را نمی توان نادیده گرفت.

  • یک پوستر تبلیغاتی خوب باید بتواند مخاطب هدف را حداقل به مدت 15 ثانیه متوقف کند.
  • پوستر تبلیغاتی باید شفاف باشد پوسترهای گنگ پیام اصلی را به مخاطب هدف منتقل نمی کنند.
  • پوستر خوب طراحی شده باید دارای نظم منطقی در طراحی متون و تصاویر باشد.

بروشور

شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به بروشور نیاز دارند. بروشور یک روش مختصر برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تشویق مردم برای خرید محصولات و خدمات می باشد. بروشور یک ابزار فروش و بازاریابی ملموس و معتبر است ، یک بروشور دارای چهار هدف است :

تبلیغات: یک بروشور ابزار تبلیغاتی مهمی است که به طور قابل توجهی به شما اجازه می دهد یک یا چند محصول یا خدمات را تبلیغ کنید.
شناسایی: بروشور باعث می شود که شرکت شما به طور خودکار شناسایی شود و شان و اعتبار کسب و کار را نشان می‌دهد.
آموزشی: بروشور، نحوه استفاده صحیح، بهره برداری و کاربرد یک موضوع خاص را به مخاطبان انتقال می دهد.

کاتالوگ

کاتالوگ مجموعه صفحات گردآوری‌شده از گزارش، خدمت یا محصول است که ضمن ارائه اطلاعات کلیدی از ماهیت آن، بر تصاویر تأکید دارد.
کاتالوگ یکی از مهم ترین ابزار بازاریابی و معرفی صحیح خدمات و محصولات شما به مشتریان است. که می‌تواند در برقرار کردن ارتباط مستقیم و چگونگی انتقال مفاهیم و تبادل اطلاعات به مخاطب، نقش به سزایی داشته باشد. به همین دلیل کیفیت در طراحی این ابزار بازاریابی، نقشی اساسی در ذهن مشتریان و تجارت شما خواهد داشت.

از کاتالوگ عموما برای معرفی خدمات و کالا استفاده می‌شود.

بسته بندی

بسته بندی محصول بخش جدایی ناپذیری از هر تجربه فروش شده است مخصوصا زمانی که بسیاری از تصمیم گیری های خرید صرفا بر اساس طراحی بسته بندی محصول گرفته می شود .به عنوان یک بازار یاب و سازنده ،بسته بندی جزو قسمت مهمی از تولید حساب میشود.نقش چاپ و بسته بندی در بازاریابی به شدت مهم است و بسته بندی خوب اطلاعات را کامل و به بهترین نحو به خریدار منتقل می کند.

چهار هدف مهم در طراحی جعبه یا بسته بندی هر محصولی وجود دارد که طراح جعبه یا خود شما حتما باید آن ها را در نظر داشته باشید تا بتوانید یک بسته بندی موثر و تاثیرگزار برای هر محصولی خلق کنید:

  • جذابیت
  • کارآمد بودن
  • اطلاع رسانی
  • دارای برند بودن
تمامی حقوق مربوط به تیم آرخه میباشد.
has been added to the cart. View Cart